Ako sa vysporiadať s nervozitou?

Ako sa vysporiadať s nervozitou?

Túžiš po pokoji a mieri? V súčasnosti tento postoj, hoci je veľa ceněnný, je dosť obtiažne ho rozvíjať. Koniec koncov, stojí za to to vyskúšať, pretože stres by nemal prevziať kontrolu nad našimi životmi.

Dýchaj - to naozaj pomáha.

Dýchame automaticky, bez žiadneho sústredenia sa na tejto kľúčovej životnej funkciu. Nie sme naučení svědomého dýchanie. A v stresovom momente sa nám ešte podarí v sebe oddych pridržiavať. Je to veľmi zlý návyk, pretože by sme vtedy mali robiť niečo kompletne iné, a síce pomaly a so sústredením tlačiť vzduch späť do našich pľúc.

Ak to tak robíme, už po chvíli sa ucítime byť pokojnejšie, pretože napätie sa nebude hromadiť v našom tele.

Rytmický oddych napravuje tiež prácu mozgu a upokojuje srdce.

Siahni pre bylinky.

Infúzia z levandule alebo čaj z Melisa, ak len máme čas, aby ich pripraviť, nám určite momůžou zmenšiť nervové napätie. Niekoľko chvíľ strávených na kresle sa šálkou byliniek a v spoločnosti relaxačnej hudby, to nie je strata času, ale metóda na spomalenie a uloženie mysle.

Poběhej si alebo choď na prechádzku.

Šport je najlepšia metóda na vybíjanie emócií. Nezáležně od toho, či najviac stresujúce deň máš už za sebou, alebo či má ešte len prísť, obuj športové topánky a vyjdi z domova proventilovat pľúca. Dlhý beh, prechádzka, jazda na bicykli - bez ponesení nákladov a plánovanie sa stanú okamžitým liekom na stres.

Oceľové nervy stav čo denne.

Na pôsobenie stresu je možné sa trochu imunizovať. Samozrejme je to otázka súčasným pôsobením rôznych faktorov, začínajúc od výživy a končiac na medziľudských reláciách. Tak teda po prvé, lepšie sa stravujte. Kávu zámena na bylinky a čaj, pi veľa vody, jez produkty bohaté na magnézium a vitamíny skupiny B, ktoré majú pozitívny vplyv na prácu mozgu. Vyhýbaj sa fajčenie cigariet, pretože iba dočasne redukujú stres. Okrem behanie alebo jazdy na bicykli, cvič jogu. Joga pomáha sa odstresovat, kontrolovať Tvoje mysle a kontrolovať oddych. Zväčšuje tiež duševnú výkonnosť a pôsobí proti bolesti. Dbaj tiež o zodpovedne dlhý spánok. Skús sa položiť do postele a vstávať v podobnom čase, aby uniknúť podráždenie alebo bolesti hlavy spôsobené moc krátkym alebo znovu dlhým odpočinkom. Relax Tí zaručí tiež masáž, teplý kúpeľ alebo domáce Spa.